نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ماتیا پرین: به آرزویم رسیدم!

ماتیا پرین: به آرزویم رسیدم!

 

ماتیا پرین که سال گذشته از جنوا راهی تورین شد، در یک فصل نه‌چندان موفق و به عنوان دروازه بان دوم بانوی پیر، تنها 9 بار موفق به حضور در زمین بازی شد و همین امر باعث شد تا تصمیم بگیرد برای احیای خود این تیم را ترک و فوتبال خود را خارج از خاک ایتالیا ادامه دهد. این بازیکن 26 ساله که باشگاه بنفیکا و زندگی در شهر لیسبون را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرده است، در مصاحبه‌ای با Sky Sport Italia از حال و هوای خود برای ورود به کشور پرتغال گفته است.

 

رفتن به پرتغال یک ماجراجویی پر از هیجان است که برای آغاز آن لحظه‌شماری می‌کنم. من از یوونتوس برای اینکه چنین فرصتی را برای پیشرفت در اختیارم گذاشت، حقیقتاً سپاسگزارم. می‌خواهم آنچه را در سال گذشته یاد گرفتم به‌کار ببندم و بسیار خوشحالم که می‌توانم دوباره به دروازه بازگردم. 
شور و اشتیاق فراوانی برای پیوستن به بنفیکا دارم؛ فکر کنم بعد از استراحت و ریکاوری، اواسط سپتامبر یا اوایل اکتبر، مصدومیتم به طور کامل برطرف شود و بتوانم به میادین برگردم. روی کاستا مدیر ورزشی و برونو لاگه سرمربی بنفیکا خواهان من بودند و این برایم فوق‌العاده خوشایند بود و باعث شد انرژی فراوانی در من ایجاد شود که دوست دارم این انرژی را با خود به لیسبون ببرم. فوتبال بازی کردن در خارج از ایتالیا همیشه برای من یک ماجراجویی به حساب می‌آمد و خوشحالم که این فرصت برایم فراهم شد تا به این آرزویم برسم. 
بودن در یوونتوس نیز برایم فوق‌العاده بود. بودن در کنار جمعی از بهترین بازیکنان و افراد در درون زمین و خارج از آن باعث شد چیزهای فراوانی از هر کدام یاد بگیرم. هرکدام از اعضای خانواده بیانکونری یک قهرمان هستند و امیدوارم بتوانم آنچه از آنها آموختم را برای بنفیکا به اجرا گذارم.
برگشتن به فوتبال و بازی کردن به عنوان دروازه‌بان اصلی و بودن در ترکیب ثابت، خوشایند است و از اینکه می‌توانم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشم و برای تیم ملی ایتالیا نیز مفید باشم، بسیار خوشحالم.

 

گفتنی است ماتیا پرین، دروازه‌بان 188 سانتی‌متری یوونتوس با انتخاب بنفیکا به عنوان باشگاه جدیدش، تصمیم دارد بتواند یکبار دیگر شانس خود را برای حضور به عنوان دروازه بان اصلی در یک باشگاه معتبر و بازگشت به اردوی آتزوری امتحان کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: